Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj "Indie Game"
Zachariáš, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem indie game - tedy nezávislé vyvinuté hry. Popisuje důležité momenty v historii počítačových her. Objasňuje pojmy jako zlatý věk videoher a krach herního průmyslu roku 1983. Dále vysvětluje historii a vznik fenoménu indie game . Stručně popisuje některé rozdíly při vývoji nezávislé a komerční hry. V další části uvádí hlavní rysy některých z herních enginů a nástrojů, které lze použít pro tvorbu indie games . Nakonec popisuje návrh a implementaci jednoduchého herního enginu a hry na něm postavené.
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Rozhraní pro propojení strategických her s multiagentními systémy
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Real-time strategie s rozhraním pro umělou inteligenci
Červinková, Kateřina ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Tato práce se zabývá real-time strategií Skillegy, která využívá na rozdíl od většiny her podobného typu pouze jeden druh jednotky. Tyto jednotky však mají určité schop- nosti, jejichž úrovně se mohou během hry zvyšovat v závislosti na jejich akcích či pomocí vylepšování v budovách. Hru lze hrát ve více hráčích přes síť a obsahuje rozhraní pro umělou inteligenci s ukázkovou implementací, kterou lze použít místo lidského protivníka. Hra je vytvořena v enginu Unity pomocí jazyka C# a platformy .NET. 1
Rozhraní pro propojení strategických her s multiagentními systémy
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
Wildmen: strategická hra v terraformovatelném světě
Ressler, Filip ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
Název práce: Wildmen: strategická hra v terraformovatelném světě Autor: Filip Ressler Katedra / Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Dnešní real-time strategie jsou založeny na konfliktu znepřátelených frakcí, kde proti sobě bojují armády jednotlivých hráčů. Nicméně, tyto strategické hry neobsahují jednotku, která by reprezentovala hráče. Takovou jednotku, která by měla schopnost měnit terén mapy, používat silné útoky na nepřátelské síly a jejíž ztráta by pro hráče znamenala prohru. V této práci prezentujeme 2.5D real-time strategickou hru používající jazyk C# a .NET Framework, kterou lze hrát po síti s dalšími hráči. Tato hra se zaměřuje na schopnosti kritické jednotky reprezentující hráče, její útoky a schopnosti měnit terén. Tento projekt umožňuje upravovat a přidávat jednotky, budovy, zdroje a schopnosti jednoduše pomocí editace souborů XML, souborů obsahujících zdrojový C# kód a souborů s texturami. Klíčová slova: Real-time strategie, multiplayer hra, terraformace mapy, modifikovatelná hra
Vývoj "Indie Game"
Zachariáš, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem indie game - tedy nezávislé vyvinuté hry. Popisuje důležité momenty v historii počítačových her. Objasňuje pojmy jako zlatý věk videoher a krach herního průmyslu roku 1983. Dále vysvětluje historii a vznik fenoménu indie game . Stručně popisuje některé rozdíly při vývoji nezávislé a komerční hry. V další části uvádí hlavní rysy některých z herních enginů a nástrojů, které lze použít pro tvorbu indie games . Nakonec popisuje návrh a implementaci jednoduchého herního enginu a hry na něm postavené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.